Wednesday, August 28, 2013

Kelulusan KKM SEMESTINYA!!!


Apabila membeli produk kesihatan, pastikan anda semak tentang perkara yang paling penting iaitu Kelulusan Kementerian Kesihatan. Sejak akhir-akhir ini pelanggan ditipu dengan ubat-ubatan yang mengandungi bahan terlarang. Akibat terlalu obses untuk cantik, maka perkara penting tidak diambil berat iaitu pastikan terlebih dahulu ubat-ubatan mempunyai :
  • Kelulusan dari Biro Farmaseutikal (KKM)
  • Disahkan HALAL oleh JAKIM
  • Dikilangkan di kilang bertaraf GMP
... dan paling PENTING!!! PRODUK DIHASILKAN OLEH ORANG ISLAM. Jamu Mandara mempunyai semua syarat yang digariskan. Jamu keluaran kami dirumuskan dari 100% herba berkualiti tinggi dan mempunyai herba-herba yang kami namakan “Maharaja” iaitu Manjakani, Habatuss Sauda, Kacip Fatimah, Kunyit, Halia, Cekur dan lain-lain resepi teristimewa buat anda.

Khasiatnya?? Cuba tengok di sini http://mandarasolution.blogspot.com/p/about-mandara.html jika anda masih memerlukan kepastian.

Kami BONGKARKAN!!! untuk anda lihat sendiri sijil KKM untuk Jamu Mandara. Kepuasan hati anda amat kami alu-alukan. BERNIAGA MESTI JUJUR kerana bagi kami biarlah untung sedikit tapi hasilnya BERKAT. TERIMA KASIH pada pelanggan yang tak putus-putus memberi testimoni terbaik kepada kami. Lihatlah di bawah ini bukti yang nyata lagi jelas!!
 



No comments:

Post a Comment